اجاره تاور کرین

شرکت بازرگانی ماشین آلات تاج تاور در زمینه اجاره انواع تاور کرین ها در برندهای مختلف فعالیت دارد. این مجموعه خدمات نصب  و راه اندازی انواع تاور کرین ها را نیز در بالاترین سطح ممکن انجام می دهند. اگر شما به دنبال مرکزی معتبر برای اجاره جرثقیل های برجی هستید، می توانید به این مجموعه با خیال آسوده مراجعه کنید. برای اطلاع از قیمت های به روز انواع تاور کرین ها با کارشناسان مجموعه تاج تاور در ارتباط باشید.

نکات لازم هنگام اجاره تاور کرین

در اکثر پروژه های ساختمانی از جرثقیل های برجی برای بلند کردن و یا حمل کردن اجسام سنگین استفاده می شود. از آنجا که جرثقیل های برجی با مشخصات و سایزهای متفاوتی در بازار موجود هستند، تصیم گیری درباره این که کدام جرثقیل برای اجرای پروژه مناسب است، امری بسیار دشوار است. شما عزیزان می توانید بسته به نوع پروژه خود، بهترین نوع تاور کرین را انتخاب و خریداری و یا اجاره کنید. انتخاب جرثقیل برجی مناسب، تنها محل ساخت و ساز را برای کارگران و مرم ایمن نمی کند بلکه می تواند در کاهش هزینه ها و بروز خطرات در حین انجام کار نیز به شما کمک کنند.

هنگام اجاره جرثقیل های برجی باید به مدت زمان اجرای پروژه، اندازه و نوع مصالح ساختمانی مورد نیاز در ساخت و ساز، توجه کنید. نوع حمل و انتقال مصالح ساختمانی نیز یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب تاور کرین ها است. جرثقیل های برجی به صورت ثابت و متحرک در بازار موجود هستند، کارآیی هر یک از آنها با یکدیگر متفاوت است. وضعیت زمین محل ساخت و ساز نیز بر نوع جرثقیل انتخابی شما، تاثیر می گذارد. در واقع بهتر است تجهیزاتی را انتخاب کنید که به بهترین نحو ممکن خواسته های پروژه ی شما را برآورد کنند. برای درک بهتر از مشخصات فنی تاور کرین های مورد نظر خود، بهتر است با یک فردی متخصص مشورت کنید. کارشناسان مجموعه تاج تاور در این زمینه شما را راهنمایی می کنند. تیم متخصص این مجموعه نمودارهای سازنده ای از مشخصات و ابعاد دقیق دستگاه را در اختیار شما قرار می دهند، با کمک این اطلاعات شما عزیزان می توانید میزان تغیرات شعاع تاور کرین ها را محاسبه کرده  و مقدار ظرفیت حمل بار آنها را محاسبه کنید.

عوامل موثر بر قیمت اجاره تاور کرین

اجاره جرثقیل های برجی به پیمانکاران این امکان را می دهند تا هزینه های پروژه را تا مقدار زیادی، کاهش دهند. عوامل زیادی بر نرخ اجاره جرثقیل های برجی تاثیرگذار است. بازار جهانی اجاره تاور کرین ها در چند سال گذشته، شاهد رشد صعودی قیمت این نوع دستگاه بوده است. هزینه های نهایی انواع تاور کرین بسیار بالا است، این هزینه ها با توجه به هزینه های تعمیر و نگهداری آنها، بیشتر می شود. از این جهت اکثر مهندسین پروژه به جای خرید این نوع تجهیزات به اجاره آنها تمایل دارند. بسته به قابلیت ها و کیفیت انواع جرثقیل های برجی، هزینه اجاره آنها نیز تغیر می کند. نوع فناوری به کار رفته در تاور کرین ها نیز در قیمت آنها تاثیرگذار است.