نصب و راه اندازی تاور کرین

شرکت بازرگانی تاج تاور در زمینه نصب و راه اندازی انواع تاور کرین، فعالیت دارند. نصب جرثقیل های برجی امری بسیار تخصصی است که تنها توسط افرادی با تجربه و دارای مهارت می تواند انجام شود. اگر جرثقیل ها به درستی نصب نشوند خطرات جبران ناپذیری به وجود می آید. مجموعه تاج تاور انواع تاور کرین ها را به صورت کاملا اصولی نصب و راه اندازی می کنند. تیم متخصص این مجموعه برای کاهش خطرات احتمالی کلیه نکات ایمنی را هنگام نصب دستگاه رعایت می کنند.

نحوه نصب جرثقیل تاور کرین

در گام اول برای حمل راحت جرثقیل ها، قطعات آن را جدا می کنند. پس از بارگیری کامل تاور کرین، باید آنها را تا محل مورد نظر حمل کرد و سپس دستگاه را در مکان مورد نظر نصب می کنند. اگر جرثقیل های برجی را در مکان های کوچک و یا در نزدیک سیم های برق نصب شوند، امکان پاره شدن کابل های جرثقیل وجود دارد. بهتر است تاور کرین ها را در فاصله ی 10 فوتی از سیم های برق، نصب کرد. تاور کرین ها باید فضای کافی برای حرکت خود داشته باشند، از این جهت آنها را در فضاهایی نسبتا باز قرار می دهند. قبل از نصب جرثقیل های برجی الگو و حرکت باد را باید بررسی کرد. اگر تاور کرین ها در جریان فشارهای قوی قرار بگیرند، ممکن است به دستگاه فشار زیادی وارد شود و حتی دستگاه واژگون شود. برای جلوگیری از این خطرات بهتر است مکان نصب تاور کرین را به طور کامل تخصصی، بررسی کرد.

در گام بعدی باید بر اساس مدل دستگاه مقدار ولتاژ تغذیه، شاخه های کابل بالابر، وزن اولیه و نهایی دستگاه، حداکثر ارتفاع برج را به طور دقیق محاسبه کرد. پس از محاسبه این مقادیر باید دکل های برج جرثقیل را مرحله به مرحله نصب کرد، این مرحله می تواند در میزان انعطاف پذیری دستگاه تاثیرگذار باشد. زمانی که اولین دکل برج را در محل مورد نظر نصب شد، بقیه دکل ها تا زمان رسیدن به ارتفاع مورد نظر روی هم قرار می دهند. پس از نصب کامل دکل ها بازوهای چرخشی جرثقیل نصب می شود. بازوهای چرخشی به جرثقیل ها این امکان را می دهند تا در تمام زوایا بتوانند به راحتی حرکت کنند.

بازرسی تاور کرین پس از نصب

تاور کرین را پس از نصب، باید مجددا بازرسی کرد. اگر قسمتی از دستگاه ترک داشته باشد، جرثقیل نمی تواند ثابت بمانند و بارها را تحمل کنند. از این جهت اگر پس از تست مجدد تکه ای شکسته و یا ترک خورده در دستگاه وجود داشته باشد، آن را تعمیر و یا تعویض می کنند. کلیه ی کابل ها و ترمزهای جرثقیل را پس از نصب، مجددا باید بررسی کرد. تکنسین مجموعه بازرگانی ماشین آلات تاج تاور به صورت کاملا تخصصی تاور کرین ها را بررسی می کنند. کارشناسان این مجموعه درباره نحوه بازسازی قطعات، حفظ سازه و جداسازی آنها آشنایی کاملا دارند، از این جهت قادر هستند به صورت کاملا اصولی جرثقیل ها را نصب و راه اندازی کنند و در صورت بروز مشکل در دستگاه، آنها را رفع کنند. اگر قصد خرید تاور کرین را دارید می توانید با مجموعه تاج تاور در ارتباط باشید.