مرکز فروش تاور کرین

شرکت بازرگانی ماشین آلات تاج تاور یکی از مراکز فروش معتبر انواع تاور کرین ها در سایز و ابعاد متفاوت است. در برخی از پروژه های ساخت و ساز پیشنهاد مهندسین پروژه خریداری و یا اجاره تاور کرین ها است، این شرکت برای خرید راحت تر به شما عزیزان پیشنهاداتی را ارائه می دهند. شرکت بازرگانی تاج تاور انواع تاور کرین ها را با کمترین قیمت بازار در اختیار شما قرار می دهند. شما می توانید از این مجموعه با توجه به نوع پروژه ی خود بهترین نوع تاور کرین را سفارش دهید. همچنین در صورت خرابی جرثقیل های برجی می توانید قطعات آن را از مرکز فروش تاور کرین تهیه و آنها را تعمیر کنید. جهت استعلام قیمت و اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

جرثقیل تاور کرن

برای بلند کردن و جابجایی اقلام و مواد سنگین مانند فولاد، بتن، ژنراتورها و سایر ابزارهای بزرگ دیگر از تاور کرین ها استفاده می شود. در واقع تاور کرین ها یک شاهکار مهندسی است که قادر هستند تا وزن 19.8 تن را تحمل کنند. آنها با سرعت بخشیدن در فرآیند ساخت و ساز، کاهش هزینه ها و نیروهای انسانی به شما کمک می کنند. با این که انواع تاور کرین ها در سایزهای متفاوتی موجود هستند، اما همه ی آنها از قطعات اصلی یکسانی تشکیل شده اند. به دلیل ساختار متقاطع مثلثی دکل های جرثقیل های برجی، آنها در هنگام حمل بار سقوط نمی کنند و از خمش آنها جلوگیری می شود. هنگام نصب جرثقیل های برجی باید کلیه ی نکات ایمنی رعایت شود تا از سقوط آنها در هنگام کار جلوگیری شود. قبل از شروع پروژه به مقدار برق مصرفی مورد نیاز برای به حرکت در آوردن تاور کرین ها توجه کنید. برق و توزیع آن در پروژهای ساخت و ساز نقش کلیدی را ایفا می کنند، نداشتن برنامه ی مناسب ممکن است خطرات جبران ناپذیری را در پروژه های ساختمانی به همراه داشته باشد. در نتیجه محاسبه میزان برق مصرفی تاور کرین ها در زمان اجرای پروژه ها، امری ضروری است.

اهمیت استفاده از تاور کرین

جرثقیل های برجی یکی از تجهیزات ضروری در پروژه های ساخت و ساز هستند. آنها به شما کمک می کنند تا کارهایی از جمله بلند کردن و نصب فولاد در هر سطح طبقه ها، ریختن بتن یا نصب پانل های پیش ساخته در محل کار، و قرار دادن سیستم های الکتریکی و مکانیکی دائمی برای نصب نهایی را به راحتی انجام دهید. انواع تاور کرین ها به شرکت های ساخت و ساز این امکان را می دهند تا ساختمان های بلند را در فضاهای شهری بسیار کوچک، به راحتی بسازند.