مدل های تاور کرین

معرفی برندهای مطرح تاور کرین

معرفی برندهای مطرح تاور کرین

هرگاه نام جرثقیل‌ها به گوشمان  می‌خورد تصور ما در استفاده از آنها فقط برای جابجایی اجسام بزرگ است، اما اینگونه نیست. زیرا امروزه استفاده از جرثقیل‌های بزرگ یا خرید تاور کرین‌ها برای استفاده در صنایع مختلف به یک بخش جدایی ناپذیر از صنایع تبدیل شده است. تاور کرین‌ها به یکی از جرثقیل‌های برجی معروف می‌باشند که در کل دنیا از آن استفاده می‌گردد.

 این وسیله در صنعت ساختمان سازی بسیار مورد کاربرد می‌باشد. از این وسیله در صنعت ساختمان سازی بسیاری برای کارهایی از قبیل پل سازی، کشتی سازی، راه سازی و موارد بسیار زیادی استفاده می‌شود. این وسیله کاربردی در انواع مختلف و متفاوتی ساخته می‌گردد. همچنین دارای برند‌های متعددی می‌باشند. در این مقاله تصمیم داریم به بررسی مدل های تاور کرین و برندهای مطرح آن بپردازیم.

تاور کرین چیست

به جرثقیل‌های غول آسایی که در سراسر جهان برای امر ساخت و ساز مورد استفاده قرار می‌گیرند، تاور کرین یا جرثقیل برجی می‌گویند. این جرثقیل‌ها تا یک ارتفاع مشخص و بسیار بالا حرکت می‌کنند و در یک قطر و شعاع معین وسایل و ابزار را جابجا می‌نمایند. همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم تاورکرین‌ها  کاربردهای بسیار زیادی دارند، به همین دلیل بسیاری از نمایندگی‌های گروه‌های ماشین آلات ساختمانی به خرید و فروش تاور کرین‌های عظیم‌الجثه می‌پردازند.

تاور کرین چیست

مدل های تاور کرین

تاور کرین‌ها در انواع برند توسط شرکت‌های مطرح تولید می‌گردند. این شرکت‌ها در تولید جرثقیل‌ها از طرح‌ها و انواع متعددی استفاده می‌کنند. اما چیزی که برای شما هنگام خرید تاور کرین بسیار مهم است، نوع کاربری و نیازی  است، که به آنها دارید. در ادامه معرفی بهترین برندهای تاور کرین می‌پردازیم.

تاور کرین لیبهر

بعد از جنگ در آلمان، بسیاری از شهرهای آن نیاز به ساخت و ساز داشتند. هانس لیبهر که در جنوب آلمان مشغول ساخت خانه پدری خود بود، به این مشکل پی برد که بسیاری از ساختمان‌ها برای بازسازی مجدد نیاز به جرثقیل‌های عظیم الجثه دارند. به همین دلیل هانس لیبهر با کمک مهندسان طراح جرثقیل اولین تاور کرین را در سال ۱۹۴۹ تولید و طراحی کرد. این تاور کرین به راحتی جابه جا می‌شد و به سادگی در محل نصب می‌گردید. این برند همچنان پابرجا می‌باشد و توسط خانواده لیبهر اداره می‌گرد. جرثقیل‌های تاور کرین‌های لیبهر به دلیل داشتن اسکلت و سازه‌ی بسیار قوی جزو یکی از برترین برندهای مطرح در ایران می‌باشد. به همین دلیل ایرانیان به خرید تاور کرین‌های لیبهر بسیار علاقه دارند.

تاور کرین‌های زوملاین

از دیگر کشورهای قدرتمند در ساخت تاور کرین‌ها کشور چین است. این کمپانی علاوه بر ساخت تاورکرین‌ها  به تولید ماشین آلات ساختمانی پیشرفته می‌پردازد. این کمپانی جایگاه بسیار ویژه‌ای را در بین بازار ایران کسب کرده است. البته این روزها به دلیل کم کار بودن شرکت‌های غربی که توانسته به راحتی در دل بازار ایران جا باز کند و کاربران هنگام خرید تاورکرین‌های زوم لاین یک محصول مرغوب را تهیه نمایند.

تاور کرین‌های زوملاین

تاور کرین‌های پینر

کشور آلمان یکی از کشورهای بسیار معروف و مطرح در ساخت تاور کرین‌ها می‌باشد. یکی دیگر از این تاور کرین‌های معروف پینر می‌باشد. شرکت پینر در سال ۱۹۵۰ شروع به فعالیت نمود و به ساخت جرثقیل‌های عظیم الجثه پرداخت. البته ناگفته نماند در ساخت این  تاور کرین‌ها بسیار موفق عمل کرد. بالاخره در سال ۱۹۹۸ شرکت پینر با ادغام خود با شرکت مس محصولات تولیدی خود را با شرکت ترکس بسیاری از محصولات تولیدی خود را به نام ترکس دیگر به بازار ارائه داد.

تاور کرین‌های کار گوتک

از دیگر شرکت‌های برتر در زمینه ساخت تاور کرین‌ها، کمپانی کارگو تک می‌باشد. این کمپانی در جهان بیش از ۱۰۰ شعبه دارد. این کمپانی تاور کرین‌های برتر را با کیفیتی بالا تولید می‌کند. کمپانی کارتوگ از ۳ بخش که به بخش‌های تجهیزات بندری جاده‌ای و دریایی معروف هستند، تقسیم می‌شوند. یعنی این کمپانی تاور کرین‌های اعلایی  را در سه بخش تولید کرده و به کل جهان عرضه می‌کند. در بسیاری از فروشگاه‌های فروش تجهیزات ساختمانی کاتالوگ این برند برای خرید و فروش تاورکرین‌ کارگوتک به خریداران عرضه می‌گردد.

تاور کرین‌های ریموندی

بسیاری از کاربران ایرانی، در خرید تاور کرین‌ها برند ریموندی را انتخاب می‌کنند. زیرا این برند محصول کشور ایتالیا می‌باشد، که توسط ردولفو ریموندی بعد از جنگ جهانی دوم تاسیس شد. در واقع ردولفو یک صنعتگر حرفه‌ای بود، که با تمام نیازهای صنعت ساخت و ساز آشناییت کامل داشت. در حال حاضر این برند یکی از محبوب‌ترین و با اصالت‌ترین برندها در کشور ما به حساب می‌آید.

تاور کرین‌های کن کرین

شرکت کن کرین به همراه مغازه‌ی تعمیر موتور در سال ۱۹۱۰ میلادی شروع به فعالیت کرد. این شرکت و برند با ارائه انواع مختلف تاور کرین‌ها، توانسته حرف اول در خرید و فروش تاور کرین را مطرح کند. تاور کرین‌هایی که توسط این شرکت در بازار عرضه می‌گردد، به شکل تاور کرین‌های سقفی کشتی سازی و بندری متحرک می‌باشند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *